Jul jul strålande jul!

Det var snö på julafton :).
Jag var hos farmor o farfar som vanligt. Vi tittade på kalle anka, åt julmat och öppnade julklappar. Det var som en vanlig julafton förutom att pappa och Cissi typ inte pratar med varandra. Det var jobbigt, inget hände, ingen bråkade eller så det var bara jobbigt. Alla höll masken hela kvällen ingen pratade om det. Det kommer nog bli lite trevligare när vi ska fira med mamma den 27:e (jag vet inte varför vi firar så sent med henne). Där är det mysigt och alla är sams. Jag kan inte påstå att jag har haft en dålig jul det va jätte mysigt vi sov t.o.m över hos farmor, det kändes som om man var liten igen. Då sov jag och mina systrar ofta över hos farmor. Jag fick inte så många julklappar mest pengar men det blir väl så när man blir äldre (jag klagar inte :) ). Jag fick en jätte söt ljusstake av farmor hon köper alltid något litet bara för att vi ska få öppna något paket och inte bara öppna kort med pengar i.

Blid 1: Snö på julafton (på väg till farmor)
Bild 2: Choklad som jag fick av farmor.
Bild 3: Den söts jusstaken jag fick i julklapp.


                  

I morgon ska jag fira jul med Ivan hemma hos honom :) <3 Jag hoppas att han gillar det jag har köpt till honom i julklapp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0