Julen slutar inte efter den 24:e

Jag har varit dålig på att uppdatera bloggen. Sorry ! :P

26:e
Två dagar efter julafton åkte jag till Åkeraberga för att fira jul med Ivan. Det var mysigt. Vi bytte julklappar jag fick ett jätte fint hjärta till mitt Thomas Sabo armband. Jag fick t.o.m en julklapp av hans mamma, en av hans mammas bästa vän/chef och en av Max och Melissa (Ivans systers barn). Gulligt :) <3 Senare på kvällen åkte vi in till stan och tittade på Avatar. Den var bra och nu tror Ivan att han är hjälten i filmen, han kallar sig själv för Bobi toruk macto haha!

 


27:e
Dagen efter åkte jag hem till mamma för att fira jul. Vi öppnade julklappar, åt mat och spelade Party Alias det var mysigt och härlig julstämning. Jag fick ett par tofflor, ett armban, en svart krage, en ny hudkräm, pengar och en kokbok ( Hanna tycker att jag borde lära mig att laga mat ;) )

              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0