Pulka!

Fredagkväll och jullov från och med idag och jag sitter ensam hemma med en film som jag sett 7742 gånger. Men det gör inget för jag har haft en sådan rolig dag. Jag har varit i skolan o fikat, fått busskort och tittat på julshow sen efter att ha varit hemma och ätit så åkte jag till södertälje för att åka pulka. Ragnhildsborgsbacken var ingen liten backe. Jag trodde att jag skulle dö, men det var skitkul. På vägen hem kall och frusen träffade jag Trevor, det var trevligt. Och nu sitter jag hemma med en halv kopp varm chokla (mjölken tog slut) och ska titta på en av mina favoritfilmer Pirates Of The Caribbean - Vid världens ände

             

I morgon ska jag hem till Malin, vi ska äntligen planera musikvideon som vi ska göra. Vi har skjutit upp det alldeles för länge nu. Sen ska jag hem till älsklingen :) <3.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0