REA!

Igår var jag och shoppade med Cissi. Mellandagsrea. Jag köpte inget på REA:n. Rea hyllorna är så stökiga att jag inte orkar leta efter nårga "fynd", om man nu kan kalla det fynd. Nästan allt man köper på rean ångrar man att man har köpt, iaf jag. Det ända jag köpt på rean är unerkläder. Jag lyckades hitta några söta i min storlek i bland allt kaos.
    

Men jag lyckades hitta några saker som inte var på rean. Bland annat en väst från Ginatricot 149:- och ett par jeansleggins från Vero Moda 279:-. Sen köpte jag smink och en hårfärg också.

Nyår i morgon och jag ska hem till Ivan efter att jag hämtat en klänning hos Angelica.

Kommentarer
Postat av: Denise

Wihoo nu hittade jag hit :)

Vilken fin blogg, riktigt najsers. Tänker också göra en, kul med bloggar ju...

Puss puss

2010-01-02 @ 17:25:59
Postat av: Sofia

Man tackar :)

Ja det är kul men det är svårt att hålla den uppdaterad hela tiden.

Puss

2010-01-05 @ 01:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0