080810

Gårdagen var trevlig trots ösregn. Vi åt middag på Helens Krog. Det var jätte god mat och stora tallrikar med jätte mycket mat på. Jag trodde jag skulle spricka så mätt jag blev ( ... och jag tröck ju i mig allt som fanns på tallriken också haha!) Sen fick jag och Emma åka hem och dom andra fortsatte firandet. På vägen hem regnade det minst lika mycket som på vägen dit, tur att man hade paraply med sig haha :P. Men det kunde jag inte använda för det började åska och blixtra. Jag vet inte om det är sant att blixten drar sig till metall, men jag vet att den drar sig till den högsta punkten. Så jag bestämmde mig för att inte använda paraplyet och riskera att bli träffad. Kanske lite töntigt men man ska alltid vara på säkra sidan ;).

Ikväll bär det av hem till Fia :) Vi hörs <3
 


Kommentarer
Postat av: liz

hehe (nu kommenterar jag igen) men denna gång är det dina läppar som är grymt snygga! läppstift?

2010-08-08 @ 21:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0