Göteborg here we come!

Först vill jag bara säga Grattis! till min vän Malin JK ;) Hon fyller 18 år idag och nu är hon ute och firar. Fan vad kul! Det kommer bli en jobbig dag för henne i morgon när vi kl 06:57 ska ta tåget till Göteborg. Vi ska intervjua regissören Ruben Östlund för vår dokumentärfilm. Den ska bl.a handla om grupptryck och om hur det är att sticka ut från mängen som hans mest kända film "De Ofrivilliga" handlar om. Det kommer att bli jätte kul och jag är sjukt taggad. Jag har fått låna Hannas PSP så att jag kan spela Little Big Planet på resan ;) Nu måste jag sova om jag ska orka gå upp i morgon. ( Jag måste gå hemifrån 05:15 ) Gonatt!

             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0