Pyjamasdag

Igår hade jag och Ivan en pyjamas-dag. Vi köpte med oss Pizza, 2 st 1,5 liters Cola, Chips och dipp och slaggade framför TV:n hela kvällen med massor av roliga serier, kortlek och uno. Jag blev riktigt mätt efter pizzan och då skulle vi ju äta chipsen vi hade köpt. Och det var ingen liten påse heller, Estrella Sourcream & Onion 500g. Jag hade aldrig sett en sådan stor påse men jag tänkte att den klarar vi väl av att äta upp iaf Ivan. Men det gjorde vi inte. Jag åt lite till frukost nu på morgonen och det finns fortfarande kvar. Gud vad onyttig jag är. Mitt nyårslöfte var faktiskt att bli nyttigare men det sket sig precis ;). Det var iaf en jättemysig kväll <3  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0