Random

Igår var kvällens ord random.
Det blev en heldag i stan med Denise och Klara. Dagen började med att jag hoppade på en trampbåt som Klara och Denise hade hyrt. Jag hann tyvärr inte åka så länge men det var kul. Sen begav vi oss till affärerna med hopp om att hitta något på rean och för att möta upp Lizzy. Efter ett tag började våra magar kurra och jag, Denise och Klara satte oss på Kebab house och käkade. Sen gick vi på bio och såg Prince of Persia. Den var asbra och vi bestämde oss för att ta en promenad till Slussen bara för att kunna prata om filmen innan vi gick hem. Men då gick vi förbi ett ställe där Klara ville sätta sig och meditera. Vi satte oss på någon sorts trä gjrej bland några buskar och försökte meditera. Jag hade väligt svårt att ta det seriöst. Vi blev avbrutna av en turist och meditationen övergick till tankar och frågor om den svenska kulturen. Haha! Vi pratade också om hur människan tänker och hur vi använder våra hjärnor. Typ. Vi satt och pratade i timmar. Hur random är inte det? :) Haha! Det var en jätte rolig dag och jag hoppas på fler sådana framöver :) 

Nu måste jag äta, göra mig i ordning och gå till jobbet.

Puss & kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0