070910

Trots lite tekniska problem lyckades vi filma handbolls matcherna. Det var första gången jag fick prova på att vara bildproducent. Det var riktigt kul! Lyckades också filma klart alla delar av musikvideon som skulle vara i studio. Vilket är mycket skönt nu är det bara utomhusbilderna kvar och dom kommer nog bli lite lättare att filma, hoppas jag. Och nu har man blivit ansvarig för att samla in pengar från min klass till studentskivan som jag längtar såååå mycket till :). Ja det mesta rullar på. Jag har till och med fått yttligare en födelsedags present i förskott. Ett par jättesnygga skor från min underbara storasyster, Taack :D <3 


Kommentarer
Postat av: liz

grymt snygga!

2010-09-08 @ 20:36:27
Postat av: Anonym

nej va fina :D vart ifrån? :)

2010-09-11 @ 13:01:30
URL: http://eeeelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0