Mycket i ett inlägg

Det blev ingen Hoffmaestro i fredags. Jag fick jobba istället. Men det gör inget för det blev en rolig utekväll med Fia efter jobbet. Sen blev det en jätte mysig kväll hemma hos Lizzy igår med god mat, härliga lekar och trevligt folk (tänker nog sno några bilder från jennifer sen när hon lagt ut dom, haha).

Idag var jag ,Malin S och Dennis i stan och har förhoppningsvis filmat det sista till musikvideon. Nu är det bara att börja redigera :). Juste jag fick ett present kort på sf bio för att jag var med och filmade handbollen. Det var man inte berädd på så det var en trevlig överraskning. Nu ska jag titta på Mamma Mia med pappa och Malin.      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0