WHAT ARE WORDS IF YOU REALLY DON'T MEAN THEM WHEN YOU SAY THEM

Träffade några av dom här härliga brudarna idag. Det märks att vi inte träffas lika ofta som förut. Man hänger inte riktigt med vad som händer i allas liv. Det är tråkigt när man inser att det är på väg att bli precis så som man sa att det inte fick bli. 

 Men vi har ju faktiskt bara varit ifrån skolan (där vi träffades varje dag) i lite mer än en månad. Det är sommar och vi kommer att hitta på massor med roliga saker. Haha vad oroar man sig egentilgen för.
Ni är guld värda <3


Kommentarer
Postat av: liz

tid är något som livet alltid haft gott om, och vi har hela livet på oss! oavsett hur ofta eller sällan vi ens kommer ses så oroar jag mig inte, för jag vet att vi kommer hålla ihop. puss vännen - du är guld! <3

2011-07-09 @ 21:13:26
Postat av: maya

åhh, jag tänkte exakt samma sak! vi kan liksom inte tappa varandra, för jag är ingenting utan er. ni är de bästa jag vet! <3

2011-07-10 @ 17:08:01
URL: http://irmaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Ni är de bästa vänner man kan ha! Jag älskar och saknar er väldigt mycket <3

2011-07-17 @ 20:24:58
URL: http://jennifertea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0