Taggad inför Helgen!

Jag är sjukt taggad inför helgen! Det är helt otroligt. I morgon fyller Ida hela 18 år och det blir fest hos henne. Presenten är redan planerad och nästan klar. Jag hoppas hon gillar det :). Jag har målat mina naglar och vet vilken klänning jag ska ha på mig. Det kommer att bli skitkul! På lördag är det 50 års fest hos farmor fast det är min farbror som fyller år. Det är alltid kul att träffa släken. Det kommer bli mat och tårta och glada skratt. På söndag är det alla hjärtans dag och jag ska äntligen få träffa Ivan igen. Vi har inte träffast på en vecka då. Det är det längsta jag har varit utan honom. Det låter kanske töntigt med jag kan inte låta bli att sakna honom. Vi ska ut och äta och sen kanske gå på bio. Det kommer iaf bli en jätte mysig kväll <3


   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0