230810

Vi ska göra en musikvideo i skolan. Det är jättekul. Vi ska fixa artister själva och planera allt. Jag är så taggad :) Våran artist är Dennis (min halvbror typ). Han har valt ut en jättebra låt och nu är det upp till oss att fixa en grym video till den. Jag hoppas att den blir så bra som den just nu är i mitt huvud :) Idag var jag iaf och träffade honom och skrev på kontraktet.

Idag har jag också varit och träffat Denise som jag inte har träffat på jätte jätte jätte länge. Det var kul och vi pratade om massor av saker som hänt under sommaren. Mycket trevligt :)

Vill bara tillägga att jag har fått ett nytt rekord i besökare. Det nya rekordet är hela 17 läsare, inte illa :P haha!

Puss & kram nu ska jag sova <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0