Alla Hjärtans Dag ♥

Efter en vecka fick jag äntligen träffa Ivan. Jag blev bara glad av att se honom, och det skadade inte att han hade rosor i handen och godishjärtan bakom ryggen ;). Han bjöd mig på bio, Men who stare at goats. Filmen var annorlunda men faktiskt bra.
 
Rosorna började vissnade under kvällen. Kanske för att de inte fick vatten eller kanske för att jag bar på dem  hela kvällen och att de blev lite mosade då och då. Fick faktiskt beröm för dom på bion av en man som gick förbi. :P. Kvällen var jätte mysig och när vi kom hem så visade Ivan en text som han hade skrivit till mig. Den var så söt att jag nästan fick tårar i ögonen. Du är helt underbar <3


Kommentarer
Postat av: liz

naw fett sötii :D

2010-02-18 @ 14:40:05
URL: http://lizlin.devote.se
Postat av: Sofia

Jag vet =)

2010-02-20 @ 00:00:26
Postat av: ivan !

visst e jag :O

2010-02-21 @ 21:09:18
Postat av: Sofia

Haha!

2010-02-21 @ 23:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0