Malin 18 år!

Dagen började (efter att jag vaknade 14:00) med att jag åkte till stan med Jennifer och Lizzy för att köpa en present till Malin. Som den tidsopptimist jag är så for tiden iväg när vi var i stan. Jag räknade ut att jag skulle komma en halvtimme sent till Malin. Bara det var ju illa men p.g.a SL så kom jag 2 och en halv timme sent. Alla blev jätte oroliga och trodde att jag hade blivit mördad eller något, bara för att min mobil hade dött. Haha dom är så söta ;). Jag hann inte vara där så länge, drygt en timme. Sen skulle alla ut på krogen eller alla som fyllt 18. Jag hade iaf kul när jag var där :). Malin hade nog roligast av alla. Eftersom jag inte var där hela kvällen så vet jag inte hur många drinkar hon druckit men jag kan gissa på ganska många ;). Haha vi köpte en Vibro Duck till henne en badanka/vibrator. 

              
            
            

Kommentarer
Postat av: Jennifer

stackare:( tråkigt att du inte kom tidigare! sl suger och kommer alltid att göra under vintern tyvärr.. Malin hade nog druckit en hel del drinkar, men de är så de ska vara när man fyllt 18 :D



Varför har du inte sagt att du har blogggg förr din skitunge :D fin är den också!

PUSS<3

2010-02-20 @ 15:18:00
URL: http://jennifertea.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ja men kommer sent vart man än åker :S. Haha ja det märktes :P



Jag sa inget till någon förän min syrra hade fixat bloggen. Men det var ett tag sen nu :P Jag trodde att du visste :) <33

2010-02-21 @ 14:38:55
Postat av: Jennie

Ah en klassiker med badanka med vibrator. Skitskoj att lura kompisarna med den. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0