Vuxenpoäng

Pappa är lite nervös för att jag ska åka utomlands själv (... eller utan någon vuxen, haha!) Han säger att jag måste vara försiktg och ta eget ansvar. Men det kommer jag klara galant ;) Jag har redan skaffat mig massor av "Vuxenpoäng". Jag har sparat ihop till resan alldeles själv (... nästan :P), sen har jag varit på banken och fixat ett leg samt satt in mina sparpengar på kontot och beställt ett Visa kort (Jag är nog den enda som har Maestro). Jag har också varit och fixat ett pass nu i sista minuten innan jag åker, mitt gamla hade gått ut. Så nu är det bara att vänta på att jag ska få åka och hämta allt, leg, pass och Visa kort. Det skulle ta upp till 5 arbetsdagar. det hinner jag för jag åker ju om 2 veckor. Haha jag känner mig riktigt vuxen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0